Ok nu kör vi som vanligt igen

Eftersom vi bodde hos Gråbergs så hade jag helt enkelt ingen lust eller tid att blogga, men nu så är jag hemma igen. I alla fall så i onsdags red jag med Emelie, Fredrika och Sara. En vanligt uteritt, jag hade P. Han var snäll som alltid :) Igår torsdag red jag ut med Malin och Fredrika på Joy. Emelie och Sara hade bråttom så de red innan. Men Joy var faktiskt lugn, lite sprining ibland men han var inte alls stark. Jag hade Jockey sadel så då blev han lite extra taggad, hehe. Han hade i alla fall väldigt bråttom ut ur satllet!
Idag rider Ida P med mig och Malin för hon ville rida, så det var ju shysst ;)




Oj, vad ful...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0