Spännade och galen ridtur med bästavänner



Idag skrittade jag bara. Emelie hade P. jag joy (galning) och så följde thea och Freddie med. Eller ok vi travade några hundra meter oxå. Jag hade hackamore så att trava barbacka med hackamore på hemvägen med Joy är nog det mest spännande jag gjort på länge! Så fort vi svängde in på vägen som går hemåt börja han trippa. Innan va han faktiskt hyfsat lugn(!) Men i alla fall så blev det hemskt spännande när vi trava och han körde ner huvet och jag kunde INTE stanna, hehe. Plusa att jag skrattar ju så jag håller på att kissa på mig för att det är så läskigt men samtidigt kul! Haha aa ni fattar kanske inte men Emelie och Fredrika fattar i alla fall. F hade i och för sig oxå hackamore. P var ju såklart lika snäll som vanligt och lexton hänge med bra. Ballo blev lika busig som vanligt om han inte fick gå först. Ja en helt galen ridtur på 40 min. Tänk vad man kan hinna med på så kort tid. Jag hade i alla fall sjuuukt kul.

Bus älskingen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

världens bästa ponny <3

2011-01-27 @ 21:16:51
Postat av: Sara

han är så söt!

2011-01-27 @ 21:30:19
URL: http://saraklein.webblogg.se/
Postat av: Rosanna Zimdahl

så söt är han :D

2011-01-31 @ 20:21:19
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0