Ridtur med mamma



Red ju som sagt ut med mamma idag på Razzla. Det gick bra, tog en sväng runt lugnet. Hon var lika pigg som alltid men hur mjuk som helst i munnen. Travade mest men även lite galopp, hennes galopp asså fy fan för den. INTE skön! Men traven är härlig ;) Efter ridturen åt vi semlor i stallet som stor Jo köpt, mums! Vi hade även lunchen så vi gav de små vildingarna lunch i hagen. Mackan var elak mot Joy, han fick inte äta :( Men sen gick det bra! Båda vill ju lixom bestämma. Men en annan sak, Malins sadel är så sjukt jävla sköön! Helt otroligt. Hon har en amerigo hoppsadel. Hade samma sadel på busen, hästen innan Razzla. Jag brukade rida henne oxå, kan ta henne i ett eget inlägg nån gång.

 
Razzla passla                              Sadeln. p.s jag når faktiskt och skänkla trots mina korta ben ;) (stolt)

Kommentarer
Postat av: Mira

Dumma Mackan.. :(



Men dom verkar annars komma ganska bra överrens. Jag gick ner till stallet för några dagar sen och då lekte dom :)

2011-01-29 @ 11:12:24
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0