Lång dag och nackont

Sovit kanske tre timmar inatt och jag har så jävla ont i nacken... Men  red gjorde jag minsann ändå på mina små älsklingar!

PICKEN
Red till motorvägen och travade fram och tillbaka, vad fan ska man göra åt detta väder?! Kan ju inte rida nånstans. Men hade gummisnodd på han och han va jätte mjuk och fin i munnen. Min duktiga pöjke!

JOYEN
Red med malin bort tilll skånsta (som planerat) men det va ju fan inte bättre där... Travade lite och galopp typ tre meter. Men mycket skritt blev det i alla fall så det va ju bra. Bort ca 1h och 15 min.
Men den busen va så jävla pigg(!) Igår så hade han slängt av Cornelia oxå. Hon skulle galoppera upp för en backe och då såg han en pinne, en pinne lixom!? men så han slängde sig så hon åkte i backen och han sprang hem själv. Stackarn, hoppas hon inte blev rädd. Inte nog med det så slet han sönder tyglarna oxå... Typiskt! Fast nu kan jag ju köpa ett helt nytt träns istället för bara tyglar i GÖTEBORG!! Wiho längtar. Aja nu sk jag gå. Bajs


Lilla bus älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0