LAGLEDARE

Hoppträningen gick väl bra. Men nu sätter jag igång med mental träning för att de ska gå ännu bättre. Vanliga övningar så inte så mycket att skriva hehe. Och idag fick de vila för kände inte för att rida, men hade kul i stallet och på vägen hem i alla fall, haha!

Men nu till rubriken. Jo det är nämnligen så att jag Malin ska vara lagledare för div 3 hoppningen för ponny i år! Så himla roligt. Vi pratade om det här om vällen när vi va på promenad att det skulle ju va kul. Så jag frågade mamma och hon mejla klubben och de tyckte att det var ett jätte bra initiativ. Så den 14 april kör det igång, vi ska gå på kurs med laget och de ska få tröjor. Så jävla taggad! Ja men det ska i alla fall bli ruligt.
Aja nu ska jag dansa vidarae! haha ni fattar inte

Vad gör vi? Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Malin

Dansa på du!;)

2011-01-20 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0