Lag-sm

Åh vad jag vill tävla fälttävlan. NU! Särskillt lag-sm.. älskar det. Tre år har jag varit med. Första året va på gotland, det var vår första p-80. Laget som var en alians kom trea och jag kom fyra. Andra året var i skåne. Då tävlade jag med roslagens rid och körklubb för de hade endast fyra och man ska helst va fem så då frågade de mig. Det gick inte så bra med laget men jag vann, bästa känslan ever! I somras var det i Örebro och även då var vi en alians med massa olika klubbar. Fem tjejer, bästa laget jag vart med. Inte heller då gick det så bra för laget men jag vann det året igen. Världens bästa ponny jag har. Men nu när jag har bytt klubb hoppas jag i alla fall att jag får vara med i ett lag. Vill, vill, vill! Lena känner ju mig så hon borde ta med mig, hehe ;)

   
Skåne, 2009. Älsko ponny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0