Dagens Ridpass



Joy Boy
Red ut själv idag. Han var pigg men inte lika pigg som igår. Nog för att jag va själv. Men red runt norrö och lugnet (som vanligt!) men han va fin och det gick bra. Han är inte alls lika stark längre, as skönt! Ska nog byta bett lite på han, ta det vanliga ett tag. Hade lindor idag oxå, då gjorde det minsann inte ont! Mespropp. Sen tvättade jag såren och klippte bort allt hovskägg, nu borde det bli bättre.

Pickis
Red med Freddy i skogen och lugnet. Barbacka! :D hade pelham bettet oxå så jag kunde ha honom låg och rund så han jobbade hela tiden med ryggen. När vi skrittade av så skritta vi över ängen oxå så då fick de jobba ordentligt! MAn kände verkligen hur ryggmusklerna jobbade under en. Sen ryktade jag ganska länge oxå, mysigt!
Juste, P har fått nytt underlag i boxen. Heter halmpellets. Fredrika och Cia kör på det så de tyckte att vi också skulle testa, får se hur det funkar.


Hittade bilden på nätet. Tierp i somras, då var det VARMT!!

Kommentarer
Postat av: Mira

Vilken jättefin bild! :)

2011-01-19 @ 22:12:46
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0