Dagens Ridpass



JOY
Red med Main runt norrö och lugnet. Vi hade två små ponnyer på släp oxå. Thea på Beda och hennes kompis Linnea på Lexton. Lexton är egentligen Theas men Beda är inte lika snäll och Thea är lite duktigare så hon fick ta Beda. Linnea var nog lite rädd men de fick bara hänga med runt norrö sen lämna vi av dem i stallet och vi red vidare. Joy var så sjuuukt glad! Pigg som en lärka och jätte glad. Kunde inte skritta och slämgde med huvet hela tiden (vet att han är glad då), kändes bra. Hans humör smittar ju av sig, haha lilla älskling.

PIKACHU
Red ut med Fredrika. Vi skritta mot höjden och trava fram och tillbaka där. Sen runt norrö plus säby och sen tillbaka mot norrö ige. Var ute typ en timme, det var ju bra! Men fan va trotsig han är... Fast han har ju nån låsning eller nåt i vänster sida oxå så han är skit jobbig i höger. Men jag red han bara på vänster tygeln typ som Agneta min tränare sa och det blev faktiskt bättre till sist. Men det värsta är att han kommer ju va likadan imorgon...Aja bara å kämpa på med arm musklerna! Och ringa kiropraktor Micke.
Juste, han är tjock oxå min ponny... Så nu minskar vi på havren och ökar ridningen.

Tack och Hej lever pastej, HAHA


Världens sötatase. Thea och Lexton

Kommentarer
Postat av: Annica

hejsan :D nu har jag hittat hit också XD trevligt ;P

2011-01-12 @ 21:00:34
Postat av: Svar

Mycket trevligt! :D

2011-01-12 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0