Romme igår och trötthet idag

                         

Igår var jag ju i romme så därför red jag inte. Åkte kl sex (gick upp kl fyra) och kom hem kl sex. Emelie och Sara red killarna. Tacl så mycket! Men kul hade jag i alla fall och jag va minsann inte det minsta trött (?!) haha, nåt fel på mig. Sova tre timmar utan å va trött, ja!

Men så idag red jag med Sara och Emelie. Sara red på Razzla för hon sak kanske bli medryttare om hon tyckte om henne vilket jag tror! E red Joy och jag på p. Joy var en riktig surgubbe! Han var pigg och hamna sist, inte hans grej. Han hade nog vaknat på fel sida... P skrittade lika långsamt som vanligt och Razzla lika fort som vanligt. Men Thea och Lexton var med oxå så då hade jag sällskap där bak ;) alla utom Sara red barbacka, alltså även Thea. Hon är så jäkla duktig, kan lixom hänga med oss barbacka och galoppera och allt. Snäll ponny kan man ju oxå säga! P var mjuk och fin i munnen och det gick bra. Blev viserligen bara lite trav och galopp i säby skogen men mycket skritt, finns inte så mycket annat att göra.

Men när vi kom tillbaka så stod cia och höll i Cazper i spolspiltan och Olivia som red lindade benen med klisterlindor och gasbindor. Så sa Fred att han hade slitit sig och sprungit hem själv och var heeelt blodig på hela benen. Hon tog kort på det så om hon har lagt in det på hennes blogg kan ni se! Inte kul... blodigt spån typ överallt. Men han var inte halt utan bara sår som blivit stora så det var ju bra ! :)

I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0