Ok liiite seg!

                         


Ja jag har haft fullt upp hela dan så har helt enkelt inte hunnit med här idag. Men nu har jag tid ;)

Idag fick picken ta en skrittur på 40 min runt säby och norrö. Travade även lite på vägen brevid kanalen. Jobbade honom i låg och rund form så jag skulle forsrätta lite på arbetet från igår. Till en början var det lite jobbigt tyckte han (säkert träningsvärk) men efter ett tag så släppte det helt i nåda sidorna och han var hur mjuk och fin som helst. Mycket slem blev det i munnen oxå, me like! Jag kände verkligen hur ryggen åkte upp på han när jag jobbade, och vet ni vad?! Jag red utan täcke :D Så jävla fint väder det va vid tolv på dan så jag kunde rida utan, barbacka oxå. Super mys!

Joy fick gå men Malin och Cicci. Vi tog en lite längre tur bort mot skånsta. Mest skritt blev det ju såklart men även lite trav. Han var väldigt pigg och glad i traven men skrittade fram ovanligt lugnt. Han var nog lite trött från igår, skönt! Sen gick det ju såklat liiite fortare hem, hehe. Men han var så mjuk i munnen, jag jobbade honom inte dirket utan han fick bara jogga i lite form och han tyckte nog att det var rätt skönt. Var ute i en timme och tio minuter.


Snäll ponny jag har? Ungen är 2 år gammal, rätt grym!


Världens sötaste Filippa!


Kommentarer
Postat av: tilda

sv ja det är från rimbo. Carro har skickat den till mig, jag kan kolla om hon tog på dig med :)

2011-02-07 @ 06:56:15
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: tilda

sv ja det är från rimbo. Carro har skickat den till mig, jag kan kolla om hon tog på dig med :)

2011-02-07 @ 06:56:28
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0