Jag äger!



Tränade ju som sagt idag! och herregud va bra det gick, så fina killar!

Pikachu
Började lite som vanligt, flytta och böja lite. Sen galopp och fattningar på volten. Sen körde vi lite förvänd galopp i en båge, ska visa sen. Men det var i alla fall otroligt jobbigt. Men det var super i alla fall, han kunde hålla den för det mesta och gick kvar i formen skit fin blev han. Sen körde vi den vanliga skänkelviks övningen oxå. Avslutade med överdrivna bågar som vanligt medans Emelie satt upp på Joy ett tag.

Joy
Åh han va så fin! När Emelie ridit honom så blev han skit fin, jag red efter henne då och han var såå lugn! Kunde lixom galoppera på liten volt och flytta honom undan skänkeln utan att han sprang och blev stark. Sen kunde jag även flytta honom och han var lika fin, visserligen lite högre och spändare form men sån är han ju. Men så gick vi tillbaka till den där mjuka lugna galoppen och gjorde samma förvända som men p och han var jätte stadig och lugn och hela underhals muskeln var heeelt slapp och den övre var spänd, precis som det ska va. Min älskling <3
avsltade med samma bågar som med p, som vanligt!
Som ni kanske märker så gör vi alltid samma ska nästan, men det är bara för det funkar så himla bra och bägge blir väldigt lösgjorda och eftersom tävlingarna än inte ska börja så är det ingen idé att hålla på och maxa och göra dem osäkra. Denna ridning funkar bäst på dem och då kör jag på det.


Världens finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0