Hell yeah!

Okej sämst uppdatering, men lite svårt och hinna med i Götet var det. Men super kul har det i alla fall varit! Fick med mig lite saker med mig hem i alla fall ;) hitta MIN jockey dress, den hade precis samma färger som mitt överddrag men den kosta 1200 kr... men tog i alla fall kort på den så ska jag nog be en tjej att sy upp den. Men hittade lite små saker sådär, har fotat dem men min data har typ virus så just nu funkar det inte. Men ni får hålla ut ;) Hittade massa skaer som jag nog ska beställa hem för de inte fanns i rätt storlek och sådär. Har i alla fall tagit massa kort, men de kanske inte är så bra men alltid nåt. Haha min galna mamma har redan bokar platser åt nästa år! Men alltid bra att vara ute i tid. Men några bilder funkar så här kommer de!








Den här bilden är ju lite cool ;) Haha men idag ska vi alla fall till Mustang och fixa ny dressyr sadel till Joy :D

Kommentarer
Postat av: sarastille -

Hej, allt bra med dig idag? :) delta gärna i min Dagens Blogg-tävling :) kramis

2011-02-28 @ 14:19:29
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0