Glömde säga igår...

Glömde säga igår att valackerna var heelt knäppa när jag och mamma skulle ta in dem. De går i en ganska stor hage och längst bort i gången hade de lyckats få igen grinden så det var bara p och Karlsson som stod i lilla hagen. Så skulle jag ta K först men då trycker sig mitt cp ut igenom grinden och runt hela stallet sen in i Karlssons box och Karlsson fick panik för att P sprang iväg så då fick jag inte på han grimman. Men så fick jag i alla fall in dem två i sina boxar. Mamma gick bort och öppna till Cazper, Balloo och Challe så de kom ju springande i 180. Tog Cazper först, så skulle stor Jo ta Challe men då skulle han oxå ut igenom grinden så hon ramla omkull i snön (?!) men det gick bra. Fick i alla fall in alla till slut men jävla monster är vad dom är...

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Tävling : Vinn 5 st as coola glasögon från barabrillor.se! Du väljer färger och varianter själv om du vinner! & Så tycker jag gärna du ska lämna en kommentar vad du tycker om min blogg också!



Jag drar vinnare på torsdag kväll!

2011-02-22 @ 19:34:53
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0