Gilla!



Skulle ha ridit båda men så kom jag till stallet och Malin sötnos fråga om jag ville ha hjälp med en, så varför inte? Tack så mycket. Men så hängde Malin bergis med oxå. Vi red runt säby och lugnet, perfekt med ny snö på så sätt att man kan rida på vägarna. Så mycket galopp blev det ;) Jag hade Joy och Malin tog P. Han var galet pigg men helt ok i munnen ändå. Red bakom Razzlas stor rumpa som bromsade lite, hehe. Men jag var ju lixom tvungen att ta i honom lite, kan ju inte bara låta honom gå... Helst ska man ju rida själv på han då han är mycket lugnare då, men sällska p är ju bäst!
I alla fall så var jag och mamma på Hööks ju, och vi hittade först ett ganska fult täcke som kostade 599 kr. Ett lite tnnare vinter täcke typ. Så när vi skulle betala sa hon att det bara kostade 249! Så de hade tydligen sportlovs rea nu så då hittade vi ännu ett täcke. Lite tjockare var det. Och över tyget eller vad man ska säga var typ lite hårt, skit bra så att killarna inte kan bita sönder det (hoppas i alla fall). Men så vi fick två täcken för 600 kr. Skit bra!


Det lite tjockare täcket


Det andra övergångs täcket. Lite fult men rätt gulligt :p

Kommentarer
Postat av: Emelie

söta täcken ju x)

2011-02-12 @ 20:56:18
URL: http://emeliejoy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0