Fem dagar kvar!

Om fem dagar åker jag till göteborg med Emelie, mamma och hennes mamma Maria. LÄNGTAR! Gjorde i alla fall en bild på vad jag vill köpa.


Mörlblått dressyr schabrak till P
Vita dressyr schabrak till båda
Glen Gordon set till P
Mjuka transport skydd, till båda eller P
Lädergrimma till Joy
Jockey dress (gilla bilden!)
Ny hjälm, men vet inte vilken av dessa. Har ju den vänstra och jag älskar den, men vet inte...

Ja jag gillar schabrak. Och jag hatar sådana där höga stela transportskydd med plast nertill,
tycker det verkar skit obehagligt för hästarna...
Det här vill jag ha i alla fall, sen får man se hur långt pengarna räcker xp

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är klart du ska köpa den andra hjälmen! Det är ju onödigt att köpa en likadan ;)

2011-02-22 @ 10:17:48
Postat av: Malin

Det är klart du ska köpa den andra hjälmen! Det är ju onödigt att köpa en likadan ;)

2011-02-22 @ 10:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0