Dags å tagga?

Joy reds idag ut med Missy. Vi tog det lite lugnt bara och han var faktiskt helt ok! Inte alls stark och bara lite galen. Han älskar verkligen det nya bettet, så skönt! Så jag hoppar på det imorgon så får vi se hur det går ;) Men vi red kanske min med lite trav och galopp. Inget speciellt sådär.
Picken red jag ut på själv. Hade sadel idag. Joggade honom mest i trav fast lite framåt. Han var lite bråkigare idag men helt ok ändå. Red typ min på han oxå. Örat gjorde inte alls ont idag! Skönt det. Bara blodet som är kvar xp tur att det inte är någon besktining imorgon, hehe. Sen putsade jag allt och så oxå och har packat allting. Så nu är det bara å tagga för min del. Eller först lördags godis med älskling. Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0