Barbacka



Idag är det torsdag udda vecka vilket betyder att sara och Emelie var här och red. Jag red på Joy, Emelie på P och sara på Razzla. Emelie skulle ju så klart rida barbacka så först skulle jag ta p för Joy och andra hästar + barbacka + mig kan gå illa. Nä men så jag skulle ju då rida P men kom på att jag ville ha Joy för jag inte ridit han sen i måndags. Men det fick jag ju bara om jag va barbacka så ok då. Sara red ju Razzla för andra gången och vete fan hur hon vågade lita på mig som sa att hon lugnt kunde rida barbacka, haha. Nä men så det gjorde vi. P var trött sen igår och lika snäll som alltid, man blir ju nästan gråtfärdig för att han är en sån ängel när man vill. Joy va pigg, men helt ok. Inte alls så stark, två delat funkar super på han! Razzla hade damp som vnaligt. Nä men hon springer bara precis som Joy, gör lixom aldrig nåt. Men shit vad Sara flög! Ni skulle ha sett, haha. Razzla har ju en GANSKA så luftug trav och hon blir värre med höga ben när hon är pigg. Så Sara typ satt en meter ovanför ryggen, fattar inte hur hon kunde sitta kvar, haha. Men bra jobbat!

En helt sjukt kul ridtur som tog ca 40 min. En lugnis idag blev det. Joy var pigg och glad och P var sötast och Razzla heter damp apa. God natt

Kommentarer
Postat av: Sara

haha tack för en jätterolig ridtur! :)

2011-02-18 @ 08:20:03
URL: http://saraklein.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0