Aj som fan



Idag har vart en sämst dag... Morgonen var bara helt fuck och svinkallt och massa skit. Sen sluta vi dubbelt så sent som vanligt inne i stan så var hemma kl fem. Cia ringde och sa att Ps öra var avbitet (!) kul... Så jag gick ner och kolla, skulle ju ändå rida. Han hade blod i hela pannluggen, haha såg ut som om han färgat. Så hade han blod på heeela örat och halva ansitket. Ja det låter sjukt dramaktiskt men det var bara en liten bit på toppen som gått av på mitten typ och bara ett ytligt sår. Men självklart på vänster öra där han precis haft ett sår som läkt...
Bus killar asså. Men jag kunde i alla fall rida på han. Var tvungen att knäppa upp alla remmar på tränset och så men det gick bra. Jag red i alla fall barbacka och utan nosgrimma. Han var lika snäll som vanligt. Så efter ridturen så vart allting genast mycket enklare. P kan göra mig sjukt lycklig när man som mest behöver det. Utan nosgrimma, barbacka, bäcksvart ute och avbitet öra, men minst lika snäll för det. Min älskling <3


Ovanifrån


Blodig hest

Kommentarer
Postat av: Emelie

men lilla bebis :( <33

2011-02-19 @ 09:35:47
URL: http://emeliejoy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0