Äckel väder

Igår så blev det ingen ridning och då inte heller någon träning eftersom det snöade som alla vet. Vi vågade inte åka med lastbilen. Men P kunde gått stå för han har gått sen förra måndagen så ;) Två dagar i rad gör inget. Men de fick nya skor på morgonen båda två så mamma mockade och fixade då oxå. Så jag och Emelie och Sara gick ner vid halv sex till stallet. De fixade åt Razzla medans jag och Malin gick till tungels. Så när vi var klara så gick vi tillbaka och då borstade Emelie av Joy medans vi andra stod och glodde xp hehe. Men jag sopade faktiskt så nån nytta gjorde jag i alla fall!
Nu åker jag och mamma till hööks och köper ett billigt täcke till P eftersom hans hela tiden går sönder p g a busiga valacker... Snark!


p.s Joy ska förhoppnings vis få nya kompisar till helgen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vadå? vem ska Joy gå med? :O

2011-02-11 @ 11:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0